četvrtak, 30. ožujka 2017.

Sranje u oblacima ili zašto volim platnene pelene

 Sranje je sranje, govno je govno, a drek je drek. ALI – nije svaka kakica kakica.

Samo pitaj bilo koju novopečenu mamu. Zlatnožute boje ili zelenkasta, pa jel' sluzava ili tekuća, ima li komadića ili nema, je li svaki dan ili jednom tjedno, curi li na sve strane, je li eksplozivna ili samo teče... A tek kad krene dohrana! Je li crvena od cikle ili nešto ne štima, što ga je zatvorilo što otvorilo (k'o da je prozor) zašto smrdi ovako a zašto onako (k'o da radiš u tvornici parfema), je li crvenilo od zubica, viroze, gljivica ili one naranče koju si jučer pojela (doktorat do drugog mjeseca bebinog života).

Dakle, nije svaka kakica kakica.

„Moram priznati da Kakachuu puno češće ti mijenjaš pelene. Malu Kme sam puno više presvlačio“, zaključio je moj zakoniti nekidan. Ispravno, priznajem. Imam i dobar razlog za to.

Filozofija glasi ovako: ako nešto gadno već ne možeš izbjeći, učini to zabavnim.

I tako... Drugo dijete, druga pamet, umjesto jednokratnih, platnene pelene. Ostavila sam si mogućnost da će mi sve to biti tlaka i da ću se vratiti jednokratnima prije no što se (p)okrenem pa sam počela polako. Najprije sam čitala. Pocketice, splitice, bikinice, AIO, AI2, AI3, OS, snail, pamuk, velur, mako, PUL, pi*de materine... Sve sam naučila. Onda sam ih par kupila, za probu.

Bile su mekane kao da dušu ostavljaš na oblaku i pokrivaš paperjem. Ok, može.

Onda smo tetrali, jo fold sa KK coverom i snappi kopčom nam je bila idealna prva kombinacija za malog momka koji je pišao u slapovima i kakao u mlazovima. Trenutno obožavamo milojkin ai2 s tetrom – ako nikad nisi čuo za ništa od ovoga, vjerojatno zvuči kao da pričam kineski. Ne zamjeram ti. Inače, kineskice isto uopće nisu loše, osobno volim Elf cover koji košta cca 40 kuna na ebayu i ima elastične "uši", pa odlično paše mom bucku od nepuna 3 mjeseca i 7 kila.

Od danas pak imamo i novu pelenu na popisu omiljenih – ona je Mollyin ai3 superior cover, a ja je od milja zovem 'sranje u oblacima'.

Sranje zato što Kakachu naravno uvijek najradije ukenja najljepšu pelenu koja je mami trenutno najdraža, a u oblacima zato što je mama u sedmom nebu čak i kad je tako ukenjanu mijenja... I zato što je mekana kao oblak. I jer su oblaci na njoj. 


Osim što Kakachu sad može obavljati svoju omiljenu aktivnost u oblacima, pokazalo se da Mollyin ai3 super drži i nigdje ne pušta čak i kad slučajno u njoj odspava i 4-5 sati, u kombinaciji tetre i originalnog uloška. Navodno odlično paše i na splitice i bikinice, ali budući da ni jednu ni drugu nemamo, to ti ne mogu reći iz prve ruke.

Mollyne divne pelenice inače možeš škicnuti ovdje, a sve o mpp (iliti modernim platnenim pelenama, već si nešto naučio), u istoimenoj fejs grupi. Da, više se isplate, planet će ti biti zahvalan, kao i guza tvoga malca (bye bye gljivice, osipi i crvenila svih vrsta), i ne, nećeš non stop biti do lakta u pišalini i dreku (osim ako ne pereš robu na potoku, onda ti nema pomoći). Jedina je opasnost da ih poželiš skupit sve... Jer su tako predivne.

Uopće te neću ni pokušati nagovoriti da isprobaš moderne platnene pelene, to je čisto tvoja stvar. Samo sam sa svijetom htjela podijeliti kako mi je mijenjanje pelena od gnjavaže postalo gušt. I, priznajem, malo se pohvaliti šarenilom. Možeš li mi zamjeriti? :D Platnene pelene su ZAKON.

PS Ova gornja predivnoća šarenoća nije sva moja, hvala Nini na posudbi, širenju horizonta i strpljivom odgovaranju na moje sto i jedno pitanje <3

Nema komentara:

Objavi komentar