petak, 10. ožujka 2017.

Tata vs mama iza objektiva

Otkako se Cicachu rodio prije 2 mjeseca i sitno, baš kao i prije 4 godine kad je Mala Kme pojačala naš tim, gomilamo fotke u tisućama.

Tada je digitalac škljocao do besvjesti, sada se baterija moba nemilice maltretira.

Krcat mi je laptop fotki, MM i ja kao da se natječemo tko će više. Scrolam tako sad po galeriji i skužim da imamo skroz drukčiji stil.

Vidi ovu ljepotu s mojim potpisom:



Ili ovu:


 I ovu, neizbježnu:



I sad to usporedi s ovim čudom:


Ili ovim:

...i OVIM:


Da, ovaj sumnjičavi sumo borac je ista ona nasmijana beba odozgo. A ovo iza ja slinim na jastuku. Zaboga, 6 ujutro je i noćas sam dojila valjda 60 puta!

A On nas je tako divne fotodokumentirao. I tko je tu onda munjen, on ili ja koja si je tu fotku ipak zakeljila na pozadinu moba?

2 komentara:

  1. Za nekih 10 godina kad budes imala vremena listati komentare po blogu, zelim da znas da si sjajna i da ti je stil pisanja odlican. Veliki pozdrav iz Beograda.

    OdgovoriIzbriši