četvrtak, 9. siječnja 2014.

Muško vs žensko sranje

You can run, but you can't hide
Upravo smo doručkovali, krasan je ljetni dan i traju pregovori kako bi ga mogli iskoristiti. Ja bih na more, mala kme u igraonicu na trampolin, a moj zakoniti… mora odmah na wc. To je očito velik put, jer  sobom nosi mobitel da mu pravi društvo, da ode malo na net, popriča s frendom, pošalje koji mail i polajka sve od a do žmilf na fejsu. Valjda da se ne osjeća usamljeno na prijestolju.

Ja u međuvremenu napravim krevete, pospremim stol, stavim prati suđe, usišem stan, pospremim igračke i spremim nas za more. Mala Kme razbaca igračke u prvobitno stanje.

Sat vremena kasnije još smo doma, pripreme i pregovori traju kao da planiramo invaziju Bocvane ili barem osvajanje Mount Neveresta, kadli moram i ja na wc.

Ne nosim mobitel, ali zato mi kroz glavu, dok sjedam na wc, prolazi milijun stvari koje trebam obaviti. Sjetiti se Maloj Kme spakirati breskve za na plažu. Uzeti još jedan mali ručnik. Izdepilirati noge. Odlediti juhu sutra za ručak. Pokupiti robu sa sušila. Pospremiti pastele Male Kme da ih pasica ne pojede. Završiti onaj tekst za posao. Javiti se mami. Javiti se prijateljici koja je rodila. Odgovoriti na službeni mail. I onaj drugi. Izribati pete. Kupiti uloške. Otići vratiti knjige u knjižnicu. Odnijeti jaknu na kemijsko. Kupiti nove štipaljke. Sjetiti se gdje sam stavila peglu i da li je uopće imamo. Početi vježbati. Okej, to se neće dogoditi. Reći zakonitom da namontira normalnu kvaku i KLJUČ na vrata kupaonice koju renoviramo već dvije ipo godine bez konkretnih rezultata.

Ova posljednja misao ukazala se kao logičan slijed nakon što je u kupaonu od ravno tri metra kvadratna ušetala pasica. Legla mi je pod noge, ceri se i dašće. Ludo pseto, normalno da dašćeš kad ovdje ne miriši po ljubičicama, šta si mislila? Ajd ća.

Ali ne, eto i mačke. Mau, kaže ona, nonšalantno preskače psa i uskače u lavandin, gdje će se uvaliti kao u krevetac i ubiti oko. Znam da će onda s mokrim šapicama ostaviti tragove  po SVIM bijelim površinama u stanu, pa procjenjujem da li mi se da ustati i pustiti joj vodu po glavi, čisto za osvetu. Ne da mi se, jer šapica će onda biti i po zidu, ali ništa me ne spriječava da maštam.

Sekundu i pol, jer u kupaonu sad upada i Mala Kme. Gdje joj je lastika za kosu, pita, pa odlazi i minutu kasnije se vraća – mama, napravi mi rep! Mama je na wc-u, pusti je malo na miru. Ali reeeep!! Ne sada, izađi iz kupaone i pusti mamu na miru. REEEEEEP!!! Dosta vikanja, strpi se i IZAĐI VAN! Taaataaaa, mama je zločestaaa, neće mi napraviti reeeeppp… Suze krokodilske.
Minutu kasnije, moj zakoniti: ej, jesi mi vidjela onu majcu s kragnom? Nisi? Dobro, što me tako gledaš, samo sam došao ruke oprati.

E to je to. Odustajem, navlačim gaće i hlače neobavljena posla i idem raditi rep, naći majicu, dati zraka ludom psetu i oprati šape koje je Mau ostavila posvuda.


Ako bih zbog ičega bila muško, onda je to zbog tih pol sata opuštanja na wc-u. Njima to dođe kao spa tretman u dobrom društvu, a nama… 

Puko sranje. 

Ako ti se uopće posreći.

Nema komentara:

Objavi komentar