četvrtak, 15. prosinca 2016.

Dragi Lastane, imam picu. Jesam li normalna?

 Neki dan krenula ja po malu u vrtić, idem ulicom i gledam svoja posla, kad mi odjednom fantastičan neki miris opali šamar posred face. Toliko jak da sam stala i morala se osvrnuti da provjerim odakle dolazi ta miomirisna čarolija - ispostavilo se, iz kemijske čistione koja se nalazi samo dva portuna dalje od mojeg. Taj fantastičan miris bio je miris robe na pranju i toliko me oduševio da sam ozbiljno zaključila kako bi bilo sjajno zaposliti se ondje, samo da ga čitav dan mogu mirisati.

Dati otkaz, koga briga za plaću i karijeru i desetljeće truda... Raditi u čistioni i mirisati, mirisati. Ha, ili možda na odjelu s praškovima u supermarketu? Što bih tamo radila uopće? Nije bitno, stajala i njušila. <3

Treba li reći da sam, čim sam došla doma, odmah stavila robu na pranje? Ohhh, spektakularnog li mirisa praška za robu i omekšivača, nijedan parfem se s njima ne može nositi. Ni sa, malo je reći, apsolutno nenadmašnim sredstvom za čišćenje svih površina koje imam već godinu dana, ali sam u zadnja dva tjedna potrošila pola boce. Piše aquamarin, ali kao da je bitno što je... Perem pod svaki dan jer taaaako dobro miriše.

MM me malo čudno gleda, kuća nam nikad nije bila čišća, nije navikao na takav ekstrem. Evo, danas sam i prozore oprala. Čik pogodi čime.

I u opsesivnoj maniji čišćenja koja mi uopće, ali uopće nije nimalo slična, zabrinuta pomalo za svoje mentalno zdravlje, išla sam potražiti savijet svog prijatelja Gugla. Jer tko nema u vugla...

Kaže frend Gugl da možda imam trudničku picu. Što je trudnička pica? Ne, ne to, sram te bilo. 

Ovo: Pica is the term used to describe having an intense craving for – and eating – nonfood items, such as soil, clay, laundry starch, ice, ashes, plaster, paint chips, and coffee grounds. Pica, which comes from the Latin word for magpie (a bird known for eating almost anything), is a worldwide phenomenon that seems to be more common during pregnancy.

Dobro je, još mi se ne jede ništa od navedenog, a i nisam toliko zastranila da snifam deterdžent, znači ima nade za mene.

Čitam malo forume o toj trudničkoj pici, jer vidim ima žena koje pol dana pikiraju njušenje nošenih čarapa, izgorenih šibica, stvari poput Domestosa, gume ili pak tek otvorenog bilo čega. Dobro je, ludih trudnica ima svugdje, očito nisam najgori slučaj. A kažu i da prođe s porodom. Zajedno s manijom čišćenja/gniježđenja koja me ovih dana također mori.

Ali svejedno, dragi Lastane, reci ludoj trudnici, jesam li normalna ako imam picu? :/

Nema komentara:

Objavi komentar